Vraag en antwoord

1. Kan ik gratis samples aanvragen?

Je kunt bij ons samples gratis aanvragen tot een productwaarde van € 3,00. Je betaalt alleen de verzendkosten van € 7,95. Je kunt max. 5 samples gratis aanvragen. Artikelen boven een productprijs van € 3,00 worden tegen de laagste staffelprijs berekend, ook betaal je hiervoor de verzendkosten. In sommige gevallen kun je samples op zicht aanvragen. Na beoordeling ontvangen we deze graag retour (dit geldt voor de duurste producten op onze site). Plaats je een bestelling dan ontvang je geen factuur voor de aangevraagde samples.

2. Kan ik ook andere aantallen bestellen dan op de site vermeldt?

Onze website maakt gebruik van staffelprijzen. Dit betekent, des te meer je bestelt des te goedkoper het product en de drukprijs. Voor 50% van ons productaanbod geldt dat je ook lagere aantallen dan de getoonde minimale afname kunt bestellen. Je kunt direct via de site een offerte aanvragen voor het aantal dat je graag wilt.

3. Kan ik ook een andere bedrukking kiezen dan de standaard bedrukking?

Op onze site vermelden wij de meest gangbare drukmethode(s). Sommige van onze artikelen hebben veel meer drukmogelijkheden. Om de overzichtelijkheid te bewaren worden deze niet getoond. Mokken kunnen bijvoorbeeld ook aan de binnenzijde en onderkant bedrukt worden. Je kunt ons altijd even een mailtje sturen met jouw drukwensen.

4. Kunnen artikelen ook eerder geleverd worden dan de aangegeven levertijden?

Kom je niet helemaal uit met de leverdatum? Geef dan jouw gewenste leverdatum door. Vaak kunnen we de levertijd iets verkorten. Mocht dit niet mogelijk zijn dan hebben wij voor jou een aanbod in mokken en andere drinkwaren die wel op tijd kunnen worden geleverd.

5. Kan ik artikelen in meer dan één kleur bestellen?

Je kunt bij jouw bestelling bij opmerkingen de gewenste kleuren aangeven. Uiteraard kun je dit ook telefonisch met ons bespreken en aangeven. Meerdere artikelkleuren tegen dezelfde prijs is mogelijk indien de opdruk en de opdrukkleuren voor elke variant gelijk blijft.

6. Kan ik een gratis drukproef aanvragen?

Je kunt bij ons altijd een gratis drukproef aanvragen. Dit kan vóór of na een bestelling. Na een bestelling ontvang je van ons altijd een drukproef. Uiteraard kun je hier wijzigingen in aanbrengen. De order gaat pas in productie na akkoord op de drukproef.

7. Kan ik mijn bestelling tussentijds wijzigingen?

Zolang de drukproef niet is goedgekeurd kun je wijzigingen aanbrengen in aantal, drukkleuren, model en kleur van het artikel. Na akkoord op de drukproef wordt een wijziging iets lastiger, maar in overleg zullen wij proberen wijzigingen alsnog door te voeren.

8. Hoe weet ik of mijn bestelling, sampleaanvraag, offerteaanvraag bij jullie goed is ontvangen?

Je ontvangt van ons een bevestigingsmail. Wanneer je deze niet hebt ontvangen kun je telefonisch contact met ons opnemen. In de regel ontvangt je na de bevestigingsmail een persoonlijke mail van één van onze medewerkers.

9. Hoe weet ik of mijn logo geschikt is om te bedrukken?

Mokken en andere drinkwaren hebben diverse drukformaten. Je kunt jouw logo mailen of via de bestelprocedure meesturen. Wij controleren voor jou of het logo geschikt is. Wij geven je ook advies wanneer het logo te klein zal worden afgedrukt of als fijne details in het logo door de inkt dichtlopen.

10. Ik wil graag tekst bij mijn logo, kan dat?

Wij zetten voor jou gratis teksten in gangbare lettertypes om naar een bestand dat geschikt is voor de drukmachine. Op de drukproef kun je het resultaat zien van bijplaatsing van tekst.

11. Uit welke bedrukkingstechnieken kan ik kiezen?

Meer informatie over alle beschikbare druktechnieken vind je hier.

12. Wat is een drukpositie?

Een mok of een drinkfles heeft doorgaans meerdere drukposities. De body kent vaak de grootste drukpositie. Een opdrukformaat van 40 x 20 mm op de houder betekent dat je jouw tekst en logo in één drukgang kwijt kunt op een formaat van 4 x 2 cm.

13. Wat zijn instelkosten?

Instelkosten zijn kosten die gemaakt worden om de drukmachine in te stellen voor jouw bedrukking. Hieronder valt onder andere de film, het instellen van de machine op de gewenste positie en het drukken in de juiste PMS-kleuren. Bij een herhalingsopdracht worden instelkosten opnieuw berekend, omdat de machine opnieuw ingesteld moet worden op de nieuwe bedrukking.

14. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Door omstandigheden kan het voorkomen dat je jouw bestelling wilt annuleren. Wij zijn daarin flexibel. Echter, een annulering is niet meer mogelijk na een akkoord op de drukproef.

15. Betaal ik meer als ik mijn logo in meer drukkleuren wil laten bedrukken?

Je betaalt per drukkleur. Instelkosten worden ook per drukkleur berekend, omdat de machine opnieuw wordt ingesteld met de volgende drukkleur en de volgende film. Bij full colour bedrukking betaal je maar één keer instelkosten en één drukgang.

16. Kan ik een bezorgtijd afspreken?

Je ontvangt vooraf van ons een datum met de verwachte levering. Een specifieke levertijd op de dag zelf kunnen wij niet geven. Jouw artikelen worden bezorgd door een koeriersdienst (bijv. dhl) waarvoor getekend moet worden. Je kunt jouw artikelen op de verwachte leverdatum verwachten tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Doorgaans weten koeriersdiensten de openingstijden van jouw bedrijf of instelling.

17. Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat kan ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk na ontvangst van de artikelen, graag binnen 3 werkdagen, contact met ons op en bespreek met ons wat de klachten zijn. Zijn de artikelen beschadigd? Is de bedrukking niet naar wens? Laat het ons weten. Wij zullen de klacht samen met jou oplossen.

18. Hoe betaal ik de artikelen?

Je bestelt bij ons op factuur. Ook kun je kiezen voor directe betaling middels Ideal. Afhankelijk van ordergrootte betaal je na ontvangst van de artikelen. Onze betalingstermijn is standaard 14 dagen na factuurdatum. In overleg kunnen andere betalingstermijnen of afspraken worden gemaakt. Voor orders boven € 1000,00 kan een deelbetaling vooraf worden gevraagd.

19. Heb ik ook garantie op mijn bestelde artikelen?

Alles over garantie vind je in onze garantievoorwaarden. Uiteraard mag je van ons verwachten dat je artikelen ontvangt die datgene doen waarvoor ze bedoelt zijn. Heb je klachten, ook buiten de garantieperiode om, overleg even met ons, we proberen jouw klachten zo goed mogelijk op te vangen en te verhelpen.

 

Neem contact met ons op

Error 404
  • Klantcase 1
    • PEVM ontvangen 02-08-2023
    • Deze foto ontvingen wij van Sandra van PEVM, ze zijn erg blij met de mokken, maar kunnen ze voorlopig nog niet gebruiken :) Mok Charisma met opdruk, heel erg mooi geworden!
  • Klantcase 2
    • Auxil Consultants & Apps ontvangen 10-02-2023
    • Deze foto kregen wij van Angela van Auxil Consultants & Apps, de prachtige Nature Plus balpennen met onze digitale print zijn prachtig geworden. Ze laat nog weten: ‘Wij krijgen enthousiaste reacties op de geleverde pennen. De bedrukking is mooi en de pennen schrijven erg fijn!’
  • Klantcase 3
    • Jana Bekaert ontvangen 02-08-2023
    • Van onze fijne klant Jana Bekaert ontvingen wij deze foto van de Archie balpen en het FSC zwart houten potlood. Jana van Juna Beauty was erg blij met de pennen en potloden.